15% Знижка на перше замовлення
Публічний договір (оферта)

Цей Договір є публічним договором офертою (пропозицією) Фізичної особи-підприємця Протасова Карина Асефівна (далі - Виконавець) з будь-яким фізичною або юридичною особою (далі - Клієнт), яке прийме дану пропозицію на зазначених нижче умовах. Моментом повного і беззастережного прийняття Клієнтом пропозиції Компанії укласти договір оферти (акцептом оферти) вважається факт передоплати Клієнтом послуг Компанії. Текст цього Договору оферти (далі по тексту - Договір) розташований за адресою: https://simplestudy.com.ua/oferta
1. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ
Відповідно до мети цієї оферти наведені нижче терміни використовуються в таких значеннях:
1.1. Акцепт оферти - повне і беззастережне прийняття оферти шляхом здійснення дій, зазначених у п.4. Оферти. Акцепт оферти створює Договір.
1.2. Сторони - разом іменовані Виконавець і Замовник.
1.3. Клієнт - фізична або юридична особа, яка вчинила акцепт цієї оферти відповідно до ст. 3 даного Договору.
1.4. Сервіс https://simplestudy.com.ua/ - програмно-апаратний комплекс, що належить Виконавцю та здійснює послуги, описані в п. 2.2 даного Договору.
1.5. Кешбек - сума бонусів, яка нараховується на бонусний рахунок замовника після оплати замовлення, та складає 10% від повної вартості замовлення.
1.6 Дострокове виконання замовлення - направлення замовлення/ направлення частини замовлення раніше строків / періоду (часу) виконання замовленням, що вказані клієнтом до виставлення рахунку на оплату.
1.7 Гарантія - строк протягом якого Замовник може звернутися до Виконавця із прохання внесення безкоштовних правок до Замовлення, у випадку порушення Виконавцем первісних вимог до Замовлення, що були надані Замовником до виставлення рахунку на оплату Виконавцем. Строк протягом якого Замовник може звернутися до Виконавця із прохання повернення коштів, якщо Виконавець відмовляє у поверненні правок до роботи протягом 30 днів із дня отримання, що виникли у зв'язку із порушення Виконавцем первісних вимог до роботи.
1.8 Первісні вимоги - завдання / технічне завдання (строк виконання, період виконання, обсяг, унікальність, тему, план, зміст, методичні рекомендації), які надані Замовником до оцінки вартості Замовлення Виконавцем.
1.9 Неякісне виконання Замовлення - виконання Замовлення, що не відповідає первісним вимогам Замовника.

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Послуги, що надаються відповідно до цієї Оферти, включають послуги, зазначені на сайті на сторінці: https://simplestudy.com.ua/ в розділі кожної окремої послуги.
2.2. Виконавець надає послуги з консультативної та авторської допомоги в написанні студентських робіт, а також переклади з іноземної мови та послуги рерайтингу і копірайтингу.
2.3. Перелік і/або умови надання послуг може бути доповнений і/або змінений Виконавцем на свій розсуд з внесенням відповідних змін на зазначеній в п.2.1 цього Договору сторінці сайту, не менше ніж за один день до їх введення в дію.
2.4 Дострокове направлення частин роботи / повної роботи Замовнику за запитом Замовника можливо лише у випадку обговорення цього факту Замовником та Виконавцем до виставлення рахунку на оплату. У випадку необхідності перенесення строків виконання Замовлення за запитом Замовника у сторону їх зменшення, Виконавець має право, але не зобов'язаний перенести строки виконання замовлення, при цьому запросивши доплату за дострокове виконання Замовлення.
У випадку відмови Виконавця перенести строк виконання Замовлення за запитом Замовника, Замовник не має право вимагати повернення коштів за відмову від дострокового виконання.
2.5 Відсутність вимоги від Замовника про затвердження плану/змісту Замовлення Виконавцем не є підставою для внесення безкоштовних правок, у випадку внесення змін до плану/змісту після виконання Замовлення.
2.6 У випадку розбіжностей вимог до Замовлення у методичних рекомендаціях від інформації наданої Замовником, Виконавець на власний розсуд обирає вимоги, якими буде керуватися під час виконання Замовлення.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ
3.1. Виконавець зобов'язується протягом терміну дії цього Договору надати Замовнику платні послуги пов'язані з послугами зазначеними в п. 2.2 цього Договору, а також інших послуг, що не суперечать законодавству України.
3.2. Умови надання послуг і пропоновані до них вимоги можуть бути доповнені і/або змінені Виконавцем на свій розсуд з внесенням відповідних змін зазначених в п.3.1 цього Договору на сторінці сайту, не менше ніж за один день до їх введення в дію.
3.3. Замовник зобов'язується прийняти та оплатити послуги відповідно до умов цього договору-оферти.
4. АКЦЕПТ ДОГОВОРУ
4.1. Акцепт цієї Оферти являє собою ряд послідовних дій особи, спрямованих на укладення Договору надання послуг, а саме:
4.1.1. Самостійне вивчення тексту цієї Оферти, розміщеного за адресою: https://simplestudy.com.ua/oferta;
4.1.2. Здійснення попередньої оплати.
4.2. Акцепт цієї Оферти означає прийняття Клієнтом всіх додаткових умов взаємодії з Виконавцем, опублікованих за адресою: https://simplestudy.com.ua/oferta . Зазначені додаткові умови є невід'ємною частиною Договору надання послуг.
4.3. Особа, що пройшла Реєстрацію і здійснила попередній платіж, вчиненням зазначених дій підтверджує, що ознайомлена з умовами цієї Оферти, повністю їх розуміє і акцептує в повному обсязі.
4.4. Внесення змін (доповнень) до цього договору, зміна порядку, обсягу та умов надання послуг, проводиться Виконавцем в односторонньому порядку з повідомленням про це Клієнтів. Повідомлення про внесення змін (доповнень) до цього договору здійснюється Виконавцем обов'язковим розміщенням зазначених змін (доповнень) на сайті Сервісу за адресою https://simplestudy.com.ua/oferta
4.5. Всі зміни (доповнення), що вносяться Компанією до цього договору, вступають в силу і стають обов'язковими для Сторін протягом 7 (семи) днів з моменту їх розміщення на сайті https://simplestudy.com.ua/ У разі незгоди зі змінами цього договору клієнт має право розірвати цей договір відповідно до визначеного в ньому порядку.
4.6. Всі додатки, зміни і доповнення до цього Договору є його складовою і невід'ємною частиною. Прийняття нової редакції цього договору проводиться діями Клієнта щодо подальшого використання Сервісу.
4.7. Нарахована сума кешбеку може бути використана під час оплати замовлення у сумі, не більше ніж 150 грн.
4.8 Після внесення авансового платежу замовник не має права відмовитися від виконання замовлення, та вимагати повернення коштів.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Виконавець має право:
5.1.1. В безумовному порядку змінювати (доповнювати) умови цього договору-оферти і додатків до нього. Умови за цим Договором не підлягають зміні з моменту відправлення Замовником оплати і отримання Замовником підтвердження від Виконавця про її отримання.
5.1.2. На власний розсуд змінювати тарифи та умови надання послуг. При цьому Сторони керуються тим, що нові тарифи не поширюються на вже оплачені послуги Замовника.
5.1.3. Вимагати від Замовника своєчасної і повної оплати послуг, що надаються Виконавцем відповідно до цього Договору.
5.1.4. З метою виконання передбачених Договором зобов'язань, в односторонньому порядку залучати до надання послуг будь-яких фізичних і юридичних осіб.
5.1.5. Тимчасово призупинити надання Замовникові послуг за Договором з технічних, технологічних або інших причин, що перешкоджає наданню послуг, на час усунення таких причин.
5.1.6. Без згоди Замовника, поступитися або яким-небудь іншим чином передати свої права за цим Договором третім особам, надіславши Замовнику відповідне повідомлення протягом 10 (десяти) робочих днів, з дня такої поступки чи іншої передачі.
5.1.7. Відмовити Замовнику в наданні послуг, розірвати Договір, і не повертати Замовнику суму здійсненої ним оплати, якщо у Виконавця буде достатньо підстав вважати, що Замовник порушує гарантії і/або будь-які інші зобов'язання, передбачені Договором та/або інших прав третіх осіб. При цьому утримані Виконавцем відповідно до зазначеного порядку суми Сторони погоджуються вважати договірною неустойкою, виплаченою Замовником Виконавцю за порушення умов цього Договору.
5.1.8. Призупинити надання Послуг за даним Договором та/або розірвати Договір в односторонньому позасудовому порядку шляхом повідомлення Рекламодавця у випадках порушення Рекламодавцем зобов'язань та/або гарантій, прийнятих відповідно до Договору.
5.1.9 Виконавець має право вносити правки за запитом Замовника протягом 30 робочих днів, якщо інше не була вказано Замовником при наданні технічного завдання. Правки є безкоштовними, якщо виконане замовлення не відповідає первісним вимогам (технічному завданню), яке було надано клієнтом до оцінки замовлення Виконавцем.
5.20 Замовлення виконується відповідно до вимог та побажань Клієнта, у випадку, якщо Клієнт не вказує на побажання чи вимоги щодо конкретного Замовлення Виконавець здійснює виконання Замовлення відповідно до загальноприйнятих вимог щодо кожного окремого Замовлення (виду написання робіт) з урахуванням власного досвіду та актуальних навчальних вимог.

5.2. Обов'язки Виконавця:
5.2.1. Надати Замовнику оплачені послуги, відповідно до Технічного Завданням направленого Замовником Виконавцю, протягом терміну обумовленого із замовником, але не менше одного дня, згідно з тарифом на вибрані послуги опубліковані на сайті за адресою: https://simplestudy.com.ua/ в розділі кажної окремої послуги і попередньо узгоджені Сторонами.
5.2.2. Підтримувати функціонування і доступ Замовника до Сервісу https://simplestudy.com.ua/
5.2.3. Не розголошувати конфіденційну інформацію і дані, надані Замовником у зв'язку з виконанням цього Договору.
5.3. Замовник має право:
5.3.1. Вимагати від Виконавця виконання його зобов'язань за Договором в термін і з належною якістю.
5.4. Обов'язки Замовника:
5.4.1. Оплатити послуги Виконавця в строки і в порядку передбаченому цим Договором. Надати інформацію до замовлення у повному обсязі до оплати замовлення, бо у випадку надання такої інформації після оплати замовлення, нова інформація не буде прийнята до уваги.
5.4.2. Надавати Виконавцю для виконання послуг передбачених цим Договором інформацію і дані (відомості, документація, матеріали) відповідно до Технічного завдання.
5.5. Замовник не має права поступитися або яким-небудь іншим чином передати свої права за цим Договором третім особам без попередньої письмової згоди Виконавця.
5.6 Замовник зобов'язаний при наданні технічного завдання до замовлення, надати інформацію про строк виконання замовлення, та вказати на період протягом якого Виконавець буде в змозі вносити правки до замовлення за запитом Замовника, після отримання Замовником виконаного Замовлення (у випадку ненадання такої інформації, Виконавець має право вносити правки за запитом Замовника протягом 30 робочих днів).
5.7 Замовник зобов'язаний направляти технічне завдання до Замовлення перед оцінкою Виконавцем замовлення, особливо перед внесенням оплати. У випадку надсилання Замовником технічного завдання чи його складових у форматі URL посилання, Замовник зобов'язаний надати файлові копії складових технічного завдання. Замовник самостійного несе ризик можливих технічних несправностей, які можуть виникати під час відкриття Виконавцем URL посилань наданих Замовником.
6. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
6.1. Вартість послуг Виконавцем послуг визначається цінами, зазначеними в тарифах, що розміщуються в мережі Інтернет за адресою: https://simplestudy.com.ua/ в розділі кожної окремої послуги і попередньо узгоджені Сторонами.
6.2. Вартість послуг Виконавцем послуг може бути змінена Виконавцем в будь-який час в односторонньому порядку. Нова вартість послуг вступає в силу з моменту опублікування в мережі Інтернет за адресою: https://simplestudy.com.ua/, якщо інший термін вступу нових розцінок в силу не визначений додатково при їх опублікуванні. Нова вартість послуг не може поширюватися на послуги, раніше сплачені Замовником відповідно до Договору.
6.3. Замовник проводить оплату в гривнях авансовим платежем у розмірі 50% (п'ятдесят відсотків) вартості послуг, що надаються всіма доступними способами. Вибір і використання способу оплати наданих Виконавцем послуг проводиться Замовником на власний розсуд і без будь-якої відповідальності Виконавця. Безпека, конфіденційність, а також інші умови використання обраних Замовником способів оплати виходять за рамки Договору і регулюються угодами між Замовником та відповідними організаціями.
6.4. Оплата за цим Договором вважається здійсненою Замовником в момент зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця або, при оплаті послуг з використанням електронних коштів, в момент отримання від відповідної платіжної системи верифікованої інформації про надходження платежу за надані послуги.
6.5. Замовник самостійно несе всі банківські комісійні витрати по оплаті послуг Виконавця, якщо способом оплати особливо не передбачено інше, а також несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів і заповнення необхідних платіжних документів.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У разі якщо з якої-небудь причини Виконавець не почне надавати послуги або почне надавати послуги з порушенням термінів, Виконавець зобов'язується продовжити термін надання послуг або перенести надання послуг на новий термін до моменту, на який Виконавець повністю виконає свої зобов'язання. У разі, якщо Замовник, з причин, не залежних від Виконавця, не отримав послугу, в тому числі і у відповідну дату надання послуг і не повідомив Виконавця про своє бажання відмовитися від надання послуг у строки, зазначені в п.5.2.1. цього Договору, то послуги вважаються наданими належним чином і оплачені Виконавцю кошти поверненню не підлягають.
7.2. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим договором Сторони несуть відповідальність, встановлену Договором і/або чинним законодавством України. Виконавець зобов'язаний повернути грошові кошти за замовлення, лише у тому випадку, якщо замовлення не виконано, або Виконавець відмовляє у внесені правок до замовлення, які виникли у зв'язку із порушенням первісних вимог до замовлення. Замовник погоджується, що Виконавець має право внести правки до роботи протягом 30 днів з дня їх отримання, у випадку порушення первісних вимог до замовлення. Замовник не має права вимагати повернення коштів за замовлення, якщо Виконавець не відмовляє у внесенні правок до замовлення, які виникли у зв'язку із порушенням первісних вимог до замовлення.
7.3. Виконавець не несе відповідальності у разі неналежного надання послуги, якщо неналежне виконання стало наслідком недостовірності, недостатності або несвоєчасність наданих Замовником відомостей, а також внаслідок інших порушень умов цього Договору з боку Замовника.
7.4. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданої послуги очікуванням Замовника та/або за його суб'єктивну оцінку, така невідповідність очікуванням і/або негативна суб'єктивна оцінка не є підставами вважати послуги наданими неякісно, ​​або не в узгодженому обсязі.
7.5. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за непрямі збитки (упущену вигоду).
7.6. Замовник несе всю відповідальність за дотримання всіх вимог законодавства, в тому числі законодавства про рекламу, про захист авторських і суміжних прав, про охорону товарних знаків і знаків обслуговування, але не обмежуючись перерахованим, включаючи повну відповідальність за зміст, недостовірність, недостатність і/або несвоєчасність наданих Замовником відомостей необхідних для виконання цього Договору.
7.7. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, які виникли після укладення Договору, або якщо невиконання зобов'язань Сторонами за Договором стало наслідком подій надзвичайного характеру, які Сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами. До обставин непереборної сили відносяться події, на які Сторона не може впливати і за виникнення яких вона не несе відповідальності, в тому числі: війна, повстання, страйк, землетрус, повінь, інші стихійні лиха, пожежа, збої енергопостачання, що сталися не з вини сторін, дії і акти органів влади, прийняті після укладення Договору які роблять неможливим виконання зобов'язань, встановлених Договором, та інші непередбачені обставини і непідконтрольні сторонам події та явища, але не обмежуючись зазначеним. При виникненні форс-мажорних обставин Сторони не мають взаємних претензій і кожна зі Сторін приймає на себе свій ризик наслідків цих обставин.
7.8. Замовник зобов'язується своїми силами і за свій рахунок вирішувати всі суперечки і врегулювати всі претензії і позови третіх осіб, розпорядження і вимоги уповноважених державних і муніципальних виконавчих органів влади, що надійшли як на адресу Замовника, так і на адресу Виконавця, в зв'язку з розміщенням (публікацією) і/або іншим використанням за цим договором-офертою документації (матеріалу) відповідно до Технічного Завданням наданого Замовником Виконавцю для виконання послуг передбачених цим договором, а також відшкодувати всі збитки і витрати, понесені Виконавцем у зв'язку з такими претензіями і позовами.
7.9 Розголошення інформації Замовником про факт замовлення у Виконавця, є підставою для розірвання цього договору Виконавцем без попередження Замовника, без повернення грошових коштів отриманих раніше Виконавцем.
7.10 Відправка виконаного Замовлення викладачу або іншій особі, що здійснює перевірку Замовлення здійснюється лише після остаточної перевірки виконаного Замовлення Замовником. У випадку ігнорування даної вимоги з боку Замовника Виконавець може не приймати претензії щодо якості виконаного Замовлення та не несе відповідальності за оцінку Клієнта.
7.11 Нецензурна лайка зі сторони Замовника, що є дрібним хуліганством, відповідно до КУпАП України, є підставою для безумовного розірвання договору Виконавцем без повернення внесених раніше грошових коштів зі сторони Замовника.
7.12 У випадку необхідності, замовнику надсилається план (зміст) Замовлення на погодження, після того, як Замовлення було виконано на підставі затвердженого плану (змісту), безкоштовні правки до плану (змісту) до Замовлення не допускаються. Замовник самостійно несе ризик затвердження плану. З приводу затвердження плану діє принцип мовчазної згоди.
8. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
8.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до - повного виконання зобов'язань Сторонами/або - Виконавцем своїх зобов'язань за цим Договором, за винятком випадків його дострокового розірвання.
8.2. До закінчення терміну дії, цей Договір може бути розірваний у будь-який час за згодою Сторін, оформленою в письмовій формі і підписаною Сторонами.
Будь-яка із Сторін має право відмовитися від виконання цього Договору, попередивши іншу Сторону не пізніше ніж за 3 дні до передбачуваної дати його розірвання, при цьому та Сторона яка відмовилася від виконання цього договору зобов'язана відшкодувати іншій Стороні всі завдані їй збитки/витрати ..
9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Всі суперечки і розбіжності, що виникли в зв'язку з виконанням цього Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів.
9.2. У разі недосягнення згоди між Сторонами всі суперечки розглядаються в судовому порядку, відповідно до законодавства України.
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. Відносно всіх відносин між Замовником та Виконавцем, що відносяться до предмету Договору надання послуг і не врегульованих Договором надання послуг, застосовуються правила, встановлені Виконавцем.
10.2. Всі додатки, зміни і доповнення до цього Договору, є його складовою і невід'ємною частиною.
11. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП Протасова Карина Асефівна